Najlepsze ceny? Tylko w outlecie!

Producenci

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Cały asortyment prezentowany na stronie Sklepu jest dostępny na naszym magazynie i może zostać wysłany w ciągu 24 godzin od momentu opłacenia zamówienia, a w przypadku wysyłki za pobraniem od momentu potwierdzenia zamówienia.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» czas realizacji zamówienia

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska DHL Express, usługa DHL Standard (przesyłki dostarczane są w dni powszednie w godz. 9 - 17),
  • Poczta Polska, list polecony priorytetowy lub przesyłka priorytetowa za pobraniem,
  • Paczkomaty Inpost (system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 0 do 25 złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • system PayPal,
  • płatność elektroniczna (karty płatnicze Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.),
  • gotówka lub karta kredytowa przy odbiorze osobistym.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w naszym sklepie, znajdującym się w Krakowie przy Alei Pokoju 20 w godzinach pon. - pt. 10 - 18, sob. 10 - 14. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

» zobacz mapkę

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie12 414 01 14 lub mailowo biuro@adore.pl.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie 12 414 01 14 lub mailowo biuro@adore.pl.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

W wiadomości email potwierdzającej nadanie przesyłki otrzymasz numer nadania oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Nie, sprzedawana w naszym sklepie bielizna nie jest objęta gwarancją. Ewentualne wady fabryczne zauważone w trakcie użytkowania (jednak nie później niż 2 lata od daty zakupu) podlegają reklamacji na podstawie niezgodności towaru z umową zgodnie z obowiązującymi przepisami.

» reklamacje i zwroty

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą o Prawach konsumenta, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

» opis reklamacji i zwrotów

Koszty wysyłki

Paczkomaty InPost
przedpłata:
do 199 zł - 5 zł
powyżej 200 zł - GRATIS

Poczta Polska
przedpłata:
do 199 zł - 5 zł
powyżej 200 zł - GRATIS
pobranie:
do 399 zł - 19 zł
powyżej 400 zł - GRATIS
wysyłka zagraniczna:
Europa - 21 zł
reszta świata - 30 zł
 
Kurier DHL Express
przedpłata:
do 399 zł - 15 zł
powyżej 400 zł - GRATIS
pobranie:
do 399 zł - 22 zł
powyżej 400 zł - 6 zł

Sklep stacjonarny ADORE

Al. Pokoju 20
31-564 Kraków
telefon: 12 414 01 14
kom. 500 387 400

Zapraszamy
pon. – pt. 10.00 – 18.00
sobota 10.00 – 14.00

Newsletter

Wyślij nam swój adres e-mail, jeśli chcesz otrzymywać wiadomości o nowościach, promocjach i wydarzeniach.







Facebook i Google+

Chcesz być na bieżąco?
Dołącz do nas!

Obsługa płatności

logo Dotpay
Rozliczenia transakcji kartami kredytowymi przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
logo PayPal
Sklep jest w trybie podglądu


{nocache:b3151334cad11b5e7d6af66c0d241e83#0}
Click Shop | Hosting home.pl